Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

1. Klient będący konsumentem może w terminie 14 dni od momentu wydania rzeczy odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny. (Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827)).
 
2. Do zachowania czternastodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem, na adres elektroniczny Sklepu, tj.: sklep@zielonki.sklep.pl. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwróci otrzymaną od Klienta płatność (bez kosztów dostawy zwracanego towaru). Klient jest zobowiązany do dostarczenia zwracanej rzeczy na własny koszt na adres: Zielonki Jadwiga Ulidowicz, ul. Markowa 21, 55-330 Brzezina.
 
3. Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. W związku z powyższym, prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy roślin.

 

Składanie reklamacji


1. W celu złożenia reklamacji należy sporządzić dokument reklamacji, zawierający dane Klienta, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczyny reklamacji, datę zakupu, datę wystąpienia wady oraz numer rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy. 

 
2. Reklamowany produkt wraz z wyżej wymienionym dokumentem oraz dowodem zakupu należy dostarczyć na adres: Zielonki Jadwiga Ulidowicz, ul. Markowa 21, 55-330 Brzezina.
 
3. Sprzedający zwróci Klientowi należność za wadliwy produkt w ciągu 7 dni roboczych, na podany rachunek bankowy. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl